Tato hra je konverze na Quake 3. Zde je několik BFP protokolů:
* g_basepl [1-999] - nastavení síly levelu od tisíce do milionu
* cg_kitrail [0-99] - nastavení dálky cesty, 0 to ruší
* cg_crosshairhealth [0/1] - barva se změní při úderu na červenou
* cg_lightauras [0/1] - dynamická světla aury
* cg_lightexplosions [0/1] - dynamická světla explodují
* cg_drawKIWarning [0/1] - varování
* cg_chargeupAlert [0/1] - zruší zprávu „ready“ při napadení
* cg_st fu [0/1] - zruší hlasy postav při napadení
* cg_explosionShell [0/1] - vypne exploze štítů
* cg_drawOwnModel - změna pohledu
* cg_kitrail [0-99] - nastavení dálky cesty, 0 to ruší
* cg_crosshairhealth [0/1] - barva se změní při úderu na červenou
* cg_lightauras [0/1] - dynamická světla aury
* cg_lightexplosions [0/1] - dynamická světla explodují
* cg_drawKIWarning [0/1] - varování
* cg_chargeupAlert [0/1] - zruší zprávu „ready“ při napadení
* cg_st fu [0/1] - zruší hlasy postav při napadení
* cg_explosionShell [0/1] - vypne exploze štítů
* cg_drawOwnModel - změna pohledu