Žezlo moci 2

Napsal Pc-world.bloger.cz (») 19. 3. 2010 v kategorii Cheaty na (pc) - Ž, přečteno: 612×

  • EXEC          (1. 2. 3.)  Přesune se do skriptu 3., pokud se proměnná 1. rovná hodnotě 2.
  • SET           (1. 2.)     Nastaví proměnou 1. na hodnotu 2.
  • S_TEXT        (1. 2.)     Vypíše PGT soubor 1., který zůstane zobrazen po dobu 2. ms ( millisecond )
  • PLAY          (1. 2.)     Přehraje zvuk 1., parametr 2. určuje druh přehrávání ( 0 - once, 1 - loop )
  • GOTO          (1. 2. 3.)  Jde na návěstí 1., pokud se proměnná 2. rovná hodnotě 3.
GOTO_N        (1. 2. 3.)  Jde na návěstí 1., pokud se proměnná 2. NErovná  hodnotě 3.
  • JUMP          (1.)        Skočí na návěstí 1.
  • ACTIVE        (1. 2.)     Nastaví aktivitu předmětu s ID 1. na hodnotu 2. ( 0 -  neaktivní, 1 - aktivní )
  • WAIT          (1.)        Pozastaví program na 1. vteřin.
  • VISIBLE       (1. 2.)     Nastaví viditelnost předmětu s ID 1. na hodnotu 2. ( 0 - neviditelný, 1 - viditelný )
  • SURFACE       (1.)        Nastaví aktivní ( zobrazovanou ) vrstvu na 1.
  • RETURN        (1.)        Vrátí do programu hodnotu 1. ( pro inventář, zatím nevyužito )
  • ANIM_TYPE     (1. 2.)     Nastaví typ animace předmětu s ID 1. na hodnotu 2. Druhy animací jsou v anims\default.inf )
  • BIND          (1. 2.)     Přiřadí funkci 1. ke klávese 2. ( zatím nevyužito )
  • SET_FRAME     (1. 2.)     Nastaví aktuální snímek animace s ID 1. na snímek 2.
  • WAIT_ON_FRAME (1. 2.)     Počká, až animace s ID 1. se dostane na snímek 2. přesně! ), a pokračuje ve skriptu.
  • GUI_ACTIVE    (1.)        Určuje, zda-li je možné kliknutím vyvodit akci ( 0 - ne, 1 - ano )
  • INV_ADD       (1.)        Přidá předmět s ID č. 1. do inventáře.
  • INV_DEL       (1.)        Odstraní předmět s ID č. 1. z inventáře.
  • SAVE          (1.)        Uloží hru do pozice 1.
  • DLG_ADD       (1.)        Přídá jednu řádku textu do systému dialogů, možno používat i mezery.
  • EXPL_TX       (1. 2. 3.)  Pokud se "predmet_id" rovná 1., zobrazí jako S_TEXT PGT soubor 2. po dobu 3. (ms)
  • JUMP_ON       (1.)        Přesune hráče na X-ovou pozici předmětu s ID č. 1. ( např. změna vrstvy, přesun na X dveří )
  • STOP          (1. 2.)     Zastaví přehrávání zvukového souboru 1. s loop hodnotou 2.
  • GOTO_EQ       (1. 2. 3.)  Jde na návěstí 1., pokud se "predmet_id" rovná parametru 2. a "predmet_selected" parametru 3.
  • CHANGE_LEVEL  (1.)        Změní aktuální level na 1. ( např "CHANGE_LEVEL levels\alpha.tex" )
  • STOP_ID       (1.)        Zastaví přehrávání zvuku předmětu s ID číslem 1.
  • GAME_OVER     (1. 2.)     Zobrazí "r.i.p" s komentářem 2. a obrázkem 1. ( z gfx\game ) na pozadí.
  • JUMP_ON_Y     (1.)        Přesune hráče na Y-novou pozici předmětu s ID č. 1. ( např. změna vrstvy, přesun na Y dveří )

JUMP_TO       (1.)        Přesune hráče na X-ovou a Y-novou pozici předmětu s  ID č. 1. ( přesun na X i Y dveří )
  • DLG_CLS                   Smaže všechen text v dialogovém okně.

Je to tak nějak sesmolené, ale funguje to.

TIP : tento kód funguje ve všech hrách postavených na "P`s 2D Enginu".

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad
MySpace Google Twitter Topčlánky.cz Linkuj.cz Jagg.cz Vybrali.sme.sk Del.icio.us

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel třináct a dvě